Corona / COVID

Informatie omtrent Coronavirus

Laatste update: Zaltbommel, 7-9-2020

Inmiddels kunnen we al weer enige tijd kinderen zien en behandelen in de praktijk en aan huis. Wel blijft belangrijk dat als jij, of iemand in jouw gezin, symptomen van corona heeft, wij tijdig op de hoogte worden gebracht. Telefonisch zal dan beoordeeld worden of de behandeling verzet zal worden, we zullen beeldbellen of de afspraak met beschermende maatregelen door zal gaan.  Op dit moment gelden er nog steeds maatregelen. Voor onze praktijk wijken deze soms af van de richtlijnen voor kinderopvang en school dus lees ze graag goed door:

• Geen handen schudden.
  • Neem je eigen badhanddoek mee.
  • Was je handen voor en na de afspraak.
  • Per kind mag er 1 begeleider mee.
  • Hoest en nies in je elleboog.
  • Houd 1,5 m afstand van andere patiënten.
  • Bij verkoudheid, hoesten, keelpijn en koorts kom je niet.
  • Mocht je uit een oranje gebied zijn thuisgekomen van vakantie, dan geldt de 10 dagen quarantaine. Als dit zo is, horen we dit graag en kunnen we overleggen wanneer je kind weer in de praktijk kan komen.

In de praktijk houdt iedereen zo veel mogelijk 1,5 meter afstand van elkaar. Als het nodig is, maakt de fysiotherapeut gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen.

Samen doen we er alles aan om verspreiding van het coronavirus te voorkomen: jouw fysiotherapeut vertelt je welke fysiotherapeutische zorg mogelijk is. We vertrouwen erop dat je begrip hebt voor de maatregelen.

Heeft u vragen over de behandeling dan kunt u ons bereiken via:
kinderfysiotherapie.zaltbommel@gmail.com
Locatie Zaltbommel: 0418-510057
Locatie Kerkdriel: 06-12374963

Met vriendelijke groet, Sanne van Gessel, Leanne Schoenmakers, Rick v.d Ven, Aukje Ellenbroek, Mineke van Eeuwijk, Bram Zaborszky en Maartje Wormgoor.

Uw kind is altijd verzekerd!
Klik hier voor meer informatie.