Corona / COVID

Informatie omtrent Coronavirus

Laatste update: Zaltbommel, 6-5-2020

Sinds vrijdag 1 mei kunnen we weer voorzichtig opschalen met het behandelen van patiënten in de praktijk, wel nog onder omstandigheden die anders zijn dan je gewend bent. Zo maken we in eerste instantie alleen afspraken op afstand, via de telefoon of een videoverbinding. Naar aanleiding van dat gesprek bepalen we de vervolgstappen. Als jij, of iemand in jouw gezin, symptomen heeft van corona dan zullen we bijvoorbeeld beeldbellen of stellen we het even uit. Als het voor jouw zorg noodzakelijk is, en het ook veilig en verantwoord kan, plannen we wel een behandeling in de praktijk. We zullen dit samen overleggen en dan beslissen.

Belangrijk is dan dat we ons samen houden aan de hygiëneregels:

• Geen handen schudden
  • Neem je eigen badhanddoek mee
  • Was je handen voor en na de afspraak
  • 1 persoon per fysiotherapeut
  • Hoest en nies in je elleboog
  • Houd 1,5 meter afstand van andere patiënten
  • Bij griep of andere luchtwegklachten kom je niet

Als het nodig is, maakt de fysiotherapeut gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. In de praktijk houdt iedereen zo veel mogelijk 1,5 meter afstand van elkaar.

Samen doen we er alles aan om verspreiding van het coronavirus te voorkomen: jouw fysiotherapeut vertelt je welke fysiotherapeutische zorg mogelijk is. We vertrouwen erop dat je begrip hebt voor de maatregelen.

Heeft u vragen over de behandeling dan kunt u ons bereiken via:
kinderfysiotherapie.zaltbommel@gmail.com
Locatie Zaltbommel: 0418-510057
Locatie Kerkdriel: 06-12374963

Met vriendelijke groet, Sanne van Gessel, Leanne Schoenmakers, Rick v.d Ven, Aukje Ellenbroek, Mineke van Eeuwijk, Bram Zaborszky en Maartje Wormgoor.

Uw kind is altijd verzekerd!
Klik hier voor meer informatie.